ພະແນກວິຊາການ
1.1. ໜ້າທີ່:
1. ວາງແຜນການ, ແຜນງານ ແລະ ໂຄງການເພື່ອພັດທະນາສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ວາງແຜນການກໍ່ສ້າງ, ບຳລຸງ, ຍົກລະດັບ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ຜູ້ບໍລິຫານ, ພະນັກງານ, ຄູ-ອາຈານ ແລະ ນັກວິຊາການ ຂອງ ສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
3. ວາງແຜນພັດທະນາສື່ການຮຽນ-ການສອນ, ປື້ມຕຳລາ, ອຸປະກອນ ແລະ ເຄື່ອງມືການທົດລອງ ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
4. ຕິດຕາມ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການຈັດຕັ້ງການສອບເສັງຄັດເລືອກນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນຢູ່ສະຖາບັນການ ສຶກສາຊັ້ນສູງ;
5. ຕິດຕາມການຮັບນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນ, ນັກສຶກສາຮຽນຈົບ ແລະ ສຳຫຼວດຜູ້ຊົມໃຊ້ແຮງງານ;
6. ຄົ້ນຄວ້າແລະສະເໜີຂໍອະນຸມັດຮັບເອົາຊ່ຽວຊານແລະອາສາສະໝັກເພື່ອປະຈຳການຢູ່ສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
7. ປະສານການຮ່ວມມືດ້ານວິຊາການ ໃນສາຍການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
8. ຄຸ້ມຄອງດ້ານວິຊາການຂອງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ;
9. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆ ຕາມການມອບໝາຍ ຂອງ ຫົວໜ້າກົມການສຶກສາຊັ້ນສູງ.
1.2. ກິດຈະກຳ:
1. ສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ເພື່ອຂະຫຍາຍ ແລະ ສ້າງຕັ້ງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ສ້າງລະບຽບການຮັບຮອງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
3. ສ້າງແຜນ ແລະ ຕິດຕາມການກໍ່ສ້າງນັກວິຊາການຊັ້ນສູງ ແລະ ນັກຄົ້ນຄວ້າຢູ່ສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
4. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນຳສະເໜີຂໍອະນຸມັດສ້າງຕັ້ງ, ປັບປຸງ ແລະ ຂະຫຍາຍສະຖາບັນການສຶກສາ ຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ;
5. ສົ່ງເສີມແລະ ຕິດຕາມການຮ່ວມມືລະຫວ່າງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ເພື່ອສ້າງສູນບົ່ມເພາະ ທາງດ້ານທຸລະກິດຂະໜາດກາງ ແລະ ຂະໜາດນ້ອຍ ໃນຂະແໜງວິຊາສະເພາະໃດໜຶ່ງຢູ່ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
6. ສ້າງແຜນແນະນຳ ແລະ ໃຫ້ຄຳປຶກສາອາຊີບ ແລະ ວິຊາສະເພາະ ໃນສະຖາບັນການສຶກສາ ຊັ້ນສູງ;
7. ສຶກສາ ກ່ຽວກັບປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ ຂອງ ສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
8. ຕິດຕາມນັກສຶກສາເຂົ້າໃໝ່, ຮຽນຈົບ ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ແລະ ສຳຫຼວດຜູ້ຊົມໃຊ້ ແຮງງານ;
9. ວາງແຜນການສອບເສັງປະຈຳປີ ໃນການເຂົ້າຮຽນມະຫາວິທະຍາໄລຕ່າງໆ ທີ່ຂຶ້ນກັບກະຊວງ ສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
10. ສະຫຼຸບ ແລະ ຖອດຖອນບົດຮຽນການສອບເສັງ,
11. ສ້າງລະບຽບ ການສອບເສັງ, ຂຶ້ນແຜນຕົວເລກຮັບນັກສຶກສາຮ່ວມກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
12. ວາງແຜນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ຄຸ້ມຄອງ, ຄົ້ນຄວ້າຮ່າງບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈດ້ານການ ຮ່ວມມືດ້ານວິຊາການຂອງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
13. ສະເໜີຂໍອະນຸມັດຊ່ຽວຊານທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ທີ່ມາປະຈຳການ ຢູ່ໃນສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທີ່ຂຶ້ນກັບຄວາມຮັບຜິດຊອບ;
14. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນຳສະເໜີເອກະສານໃນການອະນຸມັດຮັບເອົາໂຄງການຮ່ວມມືດ້ານວິຊາການ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃຫ້ແກ່ສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
15. ວາງແຜນ ແລະ ຈັດຕັ້ງການເຝິກອົບຮົມໄລຍະສັ້ນ-ຍາວ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິຫານການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
16. ສົມທົບກັບສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ເພື່ອວາງແຜນພັດທະນາ ຄູ-ອາຈານ.
17. ປະຕິບັດວຽກງານອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍ ຂອງຫົວໜ້າກົມການສຶກສາຊັ້ນສູງ.
1.3. ການກຳນົດຕຳແໜ່ງງານ:
(1). ຫົວໜ້າພະແນກ (ຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດIV).
• ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ: ຮັບຜິດຊອບວຽກງານລວມຂອງພະແນກ;
1. ຊີ້ນຳລວມທຸກວຽກງານຂອງພະແນກ (ແນວຄິດການເມືອງ, ການຈັດຕັ້ງ, ການບໍລິຫານ ແລະ ວິຊາການ);
2. ຄົ້ນຄວ້າ ການວາງແຜນ, ຕິດຕາມແລະ ກວດກາການປະຕິບັດແຜນການພັດທະນາໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
3. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ວາງແຜນ ການພັດທະນາຜູ້ບໍລິຫານການສຶກສາ, ການຮ່ວມມືດ້ານວິຊາການ ຂອງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
4. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຮອງຫົວໜ້າກົມຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ສະເໜີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນເພື່ອປັບປຸງທຸກວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
2. ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ນຳໃຊ້ງົບປະມານ, ວັດຖຸ-ຊັບສິນ, ກອງທຶນ, ທຶນຊ່ວຍເຫລືອປະເພດຕ່າງໆຕາມລະບຽບ, ກົດໝາຍ ຂອງການເງິນ ແລະ ງົບປະມານ;
3. ປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນອື່ນໆ ເພື່ອປະຕິບັດວຽກງານຂອງກົມໃຫ້ສຳເລັດ;
4. ປະຕິບັດສິດອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຮອງຫົວໜ້າກົມຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຮອງຫົວໜ້າກົມຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ:
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
2. ດ້ານປະສົບປະການ: ເຄີຍດຳລົງຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດ5ມາແລ້ວຢ່າງໜ້ອຍ4ປີ.
3.ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມສາມາດໃນການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານຈັດການເປັນຢ່າງດີ, ສາມາດນຳໃຊ້ICT, ຮູ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງໃນການສື່ສານ.
(2).ຮອງຫົວໜ້າພະແນກ (ຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດV).
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບ:ວຽກງານວາງແຜນການພັດທະນາການສຶກສາ ແລະວຽກງານຄຸ້ມຄອງວິຊາການ.
1. ຊ່ວຍວຽກຫົວໜ້າພະແນກຮອບດ້ານ(ແນວຄິດການເມືອງ, ການຈັດຕັ້ງ, ການບໍລິຫານ ແລະ ວິຊາການ)
2. ຄຸ້ມຄອງການກໍ່ສ້າງນັກວິຊາການ ແລະ ການບໍລິການວິຊາການໃຫ້ມີຄຸນນະພາບໃນສະຖາບັນ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
3. ວາງແຜນພັດທະນາສື່ການຮຽນ-ການສອນ, ປື້ມຕຳລາ, ອຸປະກອນ ແລະ ເຄື່ອງມືການທົດລອງ ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ.
4. ລາຍງານວຽກງານທີ່ຕົນເອງຮັບຜິດຊອບໃຫ້ຫົວໜ້າພະແນກຮັບຊາບເປັນປົກກະຕິ.
5. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຫົວໜ້າພະແນກ;
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ຮັບໜ້າທີ່ແທນໄລຍະເວລາຫົວໜ້າພະແນກບໍ່ຢູ່;
2. ສະເໜີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນເພື່ອປັບປຸງທຸກວຽກງານ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
3. ຄຸ້ມຄອງ, ນຳໃຊ້ງົບປະມານ, ວັດຖຸ-ຊັບສິນ, ກອງທຶນ, ທຶນຊ່ວຍເຫລືອປະເພດຕ່າງໆຕາມລະບຽບ, ກົດໝາຍ ຂອງການເງິນ ແລະ ງົບປະມານ;
4. ປະສານສົມທົບກັບພະແນກອື່ນໆ ເພື່ອປະຕິບັດວຽກງານຂອງກົມໃຫ້ສຳເລັດ;
5. ປະຕິບັດສິດອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຫົວໜ້າພະແນກ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ.
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
2. ດ້ານປະສົບປະການ:ເຄີຍດຳລົງຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດVI ມາແລ້ວຢ່າງໜ້ອຍ3ປີ ຫຼື ເປັນພະນັກ ງານວິຊາການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໂດຍກົງມາແລ້ວຢ່າງໜ້ອຍ 5ປີ
3. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນິຊຳນານໃນການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານເປັນຢ່າງດີສາມາດນຳໃຊ້ICT, ຮູ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງໃນການ ສື່ສານ.
(3). ຮອງຫົວໜ້າພະແນກ (ຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດV) :
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຄວາມຮັບຜິດຊອບ ...
1. ຊ່ວຍວຽກຫົວໜ້າພະແນກຮອບດ້ານ(ແນວຄິດການເມືອງ,ການຈັດຕັ້ງ,ການບໍລິຫານ ແລະ ວິຊາການ);
2. ຮັບຜິດຊອບວຽກງານບໍລິການວິຊາການທີ່ສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ພາກ ເອກະຊົນ;
3. ລາຍງານວຽກງານທີ່ຕົນເອງຮັບຜິດຊອບໃຫ້ຫົວໜ້າພະແນກຮັບຊາບເປັນປົກກະຕິ.
4. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ຮັບໜ້າທີ່ແທນໄລຍະເວລາຫົວໜ້າພະແນກບໍ່ຢູ່;
2. ສະເໜີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນເພື່ອປັບປຸງທຸກວຽກງານ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
3. ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ນຳໃຊ້ງົບປະມານ, ວັດຖຸ-ຊັບສິນ, ກອງທຶນ, ທຶນຊ່ວຍເຫລືອປະເພດຕ່າງໆ ຕາມລະບຽບ, ກົດໝາຍຂອງການເງິນ ແລະ ງົບປະມານ;
4. ປະສານສົມທົບກັບພະແນກອື່ນໆ ເພື່ອປະຕິບັດວຽກງານຂອງກົມໃຫ້ສຳເລັດ;
5. ປະຕິບັດສິດອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຫົວໜ້າພະແນກ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
1. ດ້ານປະສົບປະການ: ເຄີຍດຳລົງຕຳແໜ່ງບໍລິຫານປະເພດVI ມາແລ້ວຢ່າງໜ້ອຍ3ປີ ຫຼື ເປັນພະນັກງານວິຊາການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໂດຍກົງມາແລ້ວ ຢ່າງ ໜ້ອຍ5ປີ
2. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນິຊຳນານໃນການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານເປັນຢ່າງດີສາມາດນຳໃຊ້ICT, ຮູ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງໃນ ການສື່ສານ.
(4). ຕຳແໜ່ງງານວິຊາການວຽກງານວາງແຜນການພັດທະນາການສຶກສາຊັ້ນສູງ(2ຕຳແໜ່ງ)
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ1
1. ສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ເພື່ອຂະຫຍາຍ ແລະ ສ້າງຕັ້ງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນຳສະເໜີຂໍອະນຸມັດສ້າງຕັ້ງ, ປັບປຸງ, ຂະຫຍາຍ ແລະ ຍົກເລີກ ສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ພາກເອກະຊົນ;
3. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ2
1. ສ້າງ ແລະ ສະຫຼຸບລາຍງານແຜນພັດທະນາວຽກງານການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ສ້າງລະບຽບການຂໍອະນຸມັດສ້າງຕັ້ງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
3. ສົ່ງເສີມແລະ ຕິດຕາມການຮ່ວມມືລະຫວ່າງພາກລັດ ແລະ ພາກເອກະຊົນເພື່ອສ້າງສູນບົ່ມເພາະທາງດ້ານທຸລະກິດຂະໜາດກາງ ແລະຂະໜາດນ້ອຍ ໃນຂະແໜງວິຊາສະເພາະໃດໜຶ່ງຢູ່ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
4. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ຂອບເຂດສິດ.
1. ສະເໜີ ແລະ ປະກອບຄຳຄິດຄຳເຫັນວຽກງານຕ່າງໆຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ;
2. ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕ່າງໆຕາມການມອບໝາຍຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຮອງຫົວໜ້າພະແນກຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ:
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
2. ດ້ານປະສົບການ:ເຄີຍມີປະສົບການໃນການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ວາງແຜນວຽກງານໃດໜຶ່ງມາກ່ອນ;
3. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນານໃນການວາງແຜນ, ຮູ້ນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີWord, Excel ແລະPower point ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ສາມາດນຳໃຊ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງເຂົ້າໃນວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
(5). ຕຳແໜ່ງງານວິຊາການວຽກງານຄຸ້ມຄອງວິຊາການ (2ຕຳແໜ່ງ)
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ1
1. ຕິດຕາມສະຖິຕິນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນໃໝ່ ແລະ ຮຽນຈົບ;
2. ວາງແຜນການສອບເສັງປະຈຳປີໃນການເຂົ້າຮຽນມະຫາວິທະຍາໄລຕ່າງໆທີ່ຂຶ້ນກັບກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ສະຫຼຸບ ແລະ ຖອດຖອນບົດຮຽນ ການສອບເສັງ;
3. ຕິດຕາມການຂຶ້ນແຜນຕົວເລກນັກສຶກສາຮ່ວມກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
4. ຕິດຕາມການຮັບນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນ, ນັກສຶກສາຮຽນຈົບ ແລະ ສຳຫຼວດຜູ້ຊົມໃຊ້ແຮງງານ;
5. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ2
1. ສ້າງແຜນແນະນຳ ແລະ ໃຫ້ການປຶກສາອາຊິີບ ແລະ ວິຊາສະເພາະໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນຳສະເໜີຮັບຮອງສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ (Accreditation);
3. ວາງແຜນພັດທະນາສື່ການຮຽນ-ການສອນ, ປື້ມຕຳລາ, ອຸປະກອນ ແລະ ເຄື່ອງມືທົດລອງໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
4. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ສະເໜີ ແລະ ປະກອບຄຳຄິດຄຳເຫັນວຽກງານຕ່າງໆ ຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ;
2. ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕ່າງໆຕາມການໝາຍຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຮອງຫົວໜ້າພະແນກຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ:
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
2. ດ້ານປະສົບປະການ: ເຄີຍມີປະສົບການໃນການຄຸ້ມຄອງວຽກງານວິຊາການໃດໜຶ່ງມາກ່ອນ;
3. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນິຊຳນານໃນການວຽກງານດັ່ງກ່າວ, ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີWord, Excel ແລະPower point ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ສາມາດນຳໃຊ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງເຂົ້າໃນວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
(6) ຕຳແໜ່ງງານວິຊາການວຽກງານພົວພັນ ແລະ ຮ່ວມມື ( 2 ຕຳແໜ່ງ)
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ1
1. ຄົ້ນຄ້ວາວາງແຜນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຮ່າງບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈໃນດ້ານການຮ່ວມມື ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
2. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນຳສະເໜີຂໍອະນຸມັດຮັບເອົາໂຄງການການຮ່ວມມືດ້ານວິຊາການ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
3. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສະເໜີຂໍອະນຸມັດຮັບເອົາຊ່ຽວຊານ ແລະ ອາສາສະໝັກເພື່ອປະຈຳການຢູ່ສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;
4. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ2
1. ປະສານການຮ່ວມມືທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
2. ກະກຽມຈັດຕັ້ງກອງປະຊຸມຮ່ວມມືສອງຝ່າຍ ແລະ ຫຼາຍຝ່າຍ;
3. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ສະເໜີ ແລະ ປະກອບຄຳຄິດຄຳເຫັນວຽກງານຕ່າງໆຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ;
2. ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕ່າງໆຕາມການໝາຍຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຮອງຫົວໜ້າພະແນກຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ:
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ: ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຕຳແໜ່ງງານ;
2. ດ້ານປະສົບປະການ: ເຄີຍມີປະສົບການໃນການພົວພັນ ແລະ ຮ່ວມມື ໃດໜຶ່ງມາກ່ອນ;
3. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນານໃນວຽກງານດັ່ງກ່າວ, ສາມາດນຳໃຊ້້ຄອມພິວເຕີWord, Excel ແລະPower point ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ສາມາດນຳໃຊ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງເຂົ້າໃນວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
(7) ຕຳແໜ່ງງານວິຊາການວຽກງານພັດທະນາບຸກຄະລາກອນ ( 2 ຕຳແໜ່ງ)
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ1
1. ວາງແຜນ ແລະ ຈັດຕັ້ງການຝຶກອົບຮົມໄລຍະສັ້ນ-ຍາວ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ພະນັກງານ;
2. ສົມທົບກັບສະຖາບັນການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທັງພາກລັດ ແລະ ພາກເອກະຊົນ ເພື່ອວາງແຜນພັດທະນາບຸກຄະລາກອນ;
3. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕຳແໜ່ງ2
1. ຄົ້ນຄວ້າຂໍອະນຸມັດຈັດສົ່ງບຸກຄະລາກອນໄປຍົກລະດັບ;
2. ຕິດຕາມຄຸ້ມຄອງບຸກຄະລາກອນທີ່ຖືກສົ່ງໄປຍົກລະດັບ;
3. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າພະແນກ.
• ຂອບເຂດສິດ:
1. ສະເໜີ ແລະ ປະກອບຄຳຄິດຄຳເຫັນວຽກງານຕ່າງໆຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ;
2. ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕ່າງໆຕາມການໝາຍຂອງພະແນກ ແລະ ກົມ.
• ສາຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ: ຂຶ້ນກັບຮອງຫົວໜ້າພະແນກຜູ້ຊີ້ນຳ.
• ມາດຕະຖານສະເພາະ:
1. ດ້ານວຸດທິການສຶກສາ:ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປໃນສາຂາວິຊາຄຸ້ມຄອງການສຶກສາຫລືວິຊາໃກ້ຄຽງ;
2. ດ້ານປະສົບປະການ:ເຄີຍມີປະສົບການໃນວຽກງານພັດທະນາບຸກຄະລາກອນໃດໜຶ່ງມາກ່ອນ;
3. ດ້ານທັກສະທີ່ຕ້ອງການ: ມີຄວາມຊຳນານໃນວຽກງານດັ່ງກ່າວ, ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີWord, Excel ແລະPower point ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ມີຄວາມສາມາດນຳໃຊ້ພາສາຕ່າງປະເທດໃດໜຶ່ງເຂົ້າໃນວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;